Ordinary Teacher

Selamat Hari Raya Aidilfitri

| Tuesday, October 9, 2007



Assalamualaikum,

Mungkin harini hari terakhir aku tulis blog dari opis...esok tak sempat kot. Baik tulis siap2. Erm, dikesempatan ini ingin aku memohon maap pada sesiapa yang mengenali aku kot2 kalau gurau senda aku tuh menyinggung perasaan.

Raya kalini aku kurang sket nak sambut grand2. Al-maklumler...raya pertama tanpa Nek datang umah. Kalau tak mesti tiap2 tahun datang. Aku sempat bagi duit raya dua kali je sejak aku kerja.

Tahun nih baju raya selai pon belom beli. Entahle...kenapa tah. Mama dah sound suruh beli tapi aku takde hati nak beli le. Mesti kalau dipaksa beli gak mesti tak cantik dan aku takkan pake lama. Huhuhu.

Anyhow...semalam menerima panggilan dari Ketua Sektor Bahagian Peperiksaan...terkezut aku. Kena marking paper cuti nanti...aduh. Terpendek lagi le cuti aku. Baru ingat nak cuti lama sebab cuti lepas kena gi Kedah untuk sukan...Waaaaa!!!!! Cian aku....

0 comment(s):