Ordinary Teacher

Pindah

| Saturday, May 9, 2009

Assalamualaikum,

Hari ini terjaga seawal jam 5 pagi dek bunyi guruh yang berdentum. Satu bunyi yang agak asing sejak akhir-akhir ini kerana cuaca panas. Sudah lama tak hujan. Hari ini hujan. Macam hujan nih nak join aku hujan je semalam. Hiks. Tido pon tak nyenyak, sebab penat mengemas banyak sangat semalam kot.

I like the smell of an early stage of rain. So acidic, yet the aroma is very distinctive.

Harini rombongan mengangkat barang akan sampe untuk angkut barang sedikit demi sedikit balik. Malas rasanya nak sewa lori sebab rasanya macam nak datang sini lagi pada masa akan datang. Housemate pon macam tak lama je lagi kerja kat sini. Dia pon nak pindah tempat lain timba pengalaman baru.

Kebanyakan barang aku memang dah masukkan dalam kotak. Tinggal nak load dalam Kembara je nanti. I hate packing. I hate organizing stuff into small spaces. Aku nih jenis memori photographic. Pasal tuh aku tak kisah barang sepah, asalkan jangan ada orang tukang kemas. Memang aku takkan jumpa barang tuh kemudian. Hiks. Alasan untuk tidak mahu mengemas la tuh kan? Ada beberapa benda yang aku nak wakaf ke kat rumah sewa nih. Macam tak berbaloi je nak bawa balik.

Anyway, I feel funny today. I don't know how to describe that feeling. It sucks!!!

0 comment(s):