Ordinary Teacher

Sore Loser

| Saturday, May 5, 2007

Assalamualaikum...

Mengikuti perkembangan kepada tarikh keramat 24 Mei 2007 dimana Liverpool akan bertemu AC Milan untuk final Champions League.

Nampaknya pemain AC Milan sudah ingin memulakan perang mulut dengan melepaskan tembakan pertama melalui pemain tengah mereka, Gennaro Gattuso.

Biasalah bola, banyak psycho je lebih sekarang nak ganggu konsentrasi pihak lawan.

Gattuso dalam kenyataan berkata Manchester United mempunyai lebih banyak pemain berkualiti berbanding dengan pasukan dari Merseyside itu.

"I feel there is a noticeable difference in talent between Manchester United and Liverpool and that we have beaten the better side of the two," katanya.

Tambahnya apa yang berlaku dua tahun lepas itu sebagai satu nasib yang berpihak kepada Liverpool dan tak mungkin ianya akan berulang kembali.

"We were on top but in six minutes Liverpool changed everything. It was not meant to be. But it's impossible for it to be the same this time."

Hiks...nampaknya the war is on. Masih agak terlalu awal untuk bermain perang psikologi. Pengurus Liverpool Rafa Benitez sudah tentunya terlalu matang untuk terus menumpukan pada teknikal dan strategi menjelang final tersebut dari melayan perkara remeh yang belom tentu menjanjikan sebarang kemenangan.

Sore Loser??

Bola itu bulat, apa2 sahaja boleh berlaku dalam dunia bola sepak ini. Itu yang menjadikannya satu sukan yang paling Cikgu minat.
Viva Liverpool....huhuhu
p.s: Cikgu tak sabar nak bawak anak2 buah tengok Spiderman esok...hehehe

0 comment(s):