Ordinary Teacher

Paranoid

| Monday, June 18, 2007

Setelah melalui hujung minggu yang memenatkan,

Minggu nih tak membawa sebarang berita baik pon,

Awal2 pagi Isnin dah buat aku hilang mood. Masuk kelas budak tak buat tutorial.

"Apa tengok je? Mane kerja awak? Takkan duduk kat situ je dengan buku tertutup, solution tak buat? Apa awak ingat saya buat show ke kat depan ni?!!!"
, mula aku hilang sabar.

Ingat aku nih datang kelas nak selesaikan soalan untuk korang ker? Datang tutor nak tolong perkukuhkan pemahaman dari Kuliah bukan siapkan kerja korang. Kalau camtuh baik aku je yang jadi student.

Biar orang nak kata aku datang bulan ke apa ke. Aku penat. Semua sekeliling langsung tak membantu meringankan kepenatan aku tuh.

p.s: Susah orang tak dengar cakap nih. Dah bagitau tuh buat je la. Untuk kebaikan gak ...susah sangat ke tah?

0 comment(s):