Ordinary Teacher

Sepi

| Wednesday, September 5, 2007

Assalamualaikum...

Dah bersawang blog aku tak berjaga sekian lama tak berisi dengan kata2 meluahkan perasaan. Huhuhu. Sebabnya...aku sibuk dengan kerja...lagi satu ketandusan idea kerana hidup aku sekarang nih sedikit monotonous. Macam robot buat kerja. Rutin bangun pagi kerja balik kerja makan tido...apa lagi aku nak buat? Takkan hari2 nak tulis mender tuh dalam blog kan?

Off recent, I'm quite busy indulging myself into my teaching profession. When I do, I tend to forget every problem that surrounds me. Kat tempat kerja nih, ada sorang tuh suka cakap tapi action takder. Tau komen tau kutuk tapi sendiri habuk pon takleh produce. Aku tak suka betul orang macam nih. Macam parasit. Nasib baik aku ada racun untuk halang orang2 camnih jahanamkan aku.

Dari sudut student aku plak, lepas cuti semester nih dah ada yang berani nak ponteng kelas. Semalam aku suruh orang HEP tepon bapak budak tuh warning cakap anak dia hilang. Mane daknya, aku nak hantar surat amaran member2 kata dia takder kat bilik. Biar cuak bapak dia tau anak dia tuh malas menghabiskan beras jer. Baik balik kampung tanam jagung...ada paedah gak buat mak bapak dia.

My life? Fine. Except aku tak suka kena tipu. Pastu aku tak suka orang lain yang tak tau menahu sibuk masuk campur urusan aku. Taktau jgn buat cerita. End of conversation! Strike two! One more and you're out. Hehehe. Macam main baseball plak kan?

Playstation2 aku? Tensen sebab game Tomb Raider tuh takleh continue. Stuck dalam satu level tuh. Tak guna nyer DVD. Dah syok2 main tetiba takleh proceed plak. Back to the Transformers The Game ler aku...mission Decepticon tak habis lagi. Hehehe [tak suka jadi orang jahat...tak syok].

Lepas nih taktau ler biler lagi nak tulis kat blog nih. Kena tunggu sumthing happens in my life ler baru aku kembali tulis kat sini. BTW...aku tulis bukan kerana nama, tapi kepuasan diri. Kadang2 orang taknak dengar apa kita kata...tapi pedulik apa aku...hahahaha. Kalau aku tensen orang lain masuk neraka ke? tak kan...ok lah papai. Take care now bye2 then. Adios krampos!!

0 comment(s):